Tijekom listopada 2021, točnije 21. i 22. te 28. i 29. listopada, od 10:00 do 15:00 sati održana je radionica pod nazivom Menadžment volonterskog programa. Dio sudionica i sudionika pridružio se radionici uživo u prostoru Društvenog centra Drenova, a dio online putem Cloud platforme Zoom. Radionica je održana u sklopu edukacijsko-mentorskog programa izgradnje kapaciteta organizacija civilnoga društva kojeg Udruga SMART provodi u okviru projekta „Društveni centar Drenova“ .

Ciljevi radionice bili su:

  • Predstaviti ciklus menadžmenta volonterskog programa te njegove glavne faze
  • Predstaviti planiranje uključivanja volontera u rad organizacije i naglasiti ulogu i važnost koordinatora volontera u tom procesu
  • Upoznati sudionike s elementima opisa volonterske pozicije i njegovom izradom
  • Upoznati sudionike sa zakonodavstvom Hrvatske u području volonterstva
  • Upoznati sudionike s različitim metodama pronalaženja i odabira volontera
  • Upoznati sudionike s koncepcijom i značajem orijentacije i edukacije/pripreme volontera
  • Definirati proces supervizije volontera, pojasniti uloge i odgovornosti u organizaciji te pojasniti uloge koordinatora volontera i supervizora
  • Ukazati sudionicima na važnost vrednovanja doprinosa volontera
  • Predstaviti osnovne elemente i tehnike evaluacije rada volontera i volonterskog programa te unaprijediti vještine provedbe evaluacije
  • Predstaviti svrhu Standarda kvalitete volonterskih programa za organizatore volontiranja.

Radionicu su vodile Tamara Fabac i Marta Hauser.

Nositelj projekta „Društveni centar Drenova“ i vodeći partner je Udruga Bez granica, a partneri na projektu su, uz SMART,  Udruga za očuvanje i promicanje drenjule Dren Rijeka i Grad Rijeka. Projekt sufinancira Europska unija iz Europskog socijalnog fonda i Ured za udruge Vlade Republike Hrvatske.

Skip to content