Tijekom listopada 2021, točnije 21. i 22. te 28. i 29. listopada, od 10:00 do 15:00 sati održana je radionica pod nazivom Menadžment volonterskog programa. Dio sudionica i sudionika pridružio se radionici uživo u prostoru Društvenog centra Drenova, a dio online putem Cloud platforme Zoom. Radionica je održana u sklopu edukacijsko-mentorskog programa izgradnje kapaciteta organizacija civilnoga društva kojeg Udruga SMART provodi u okviru projekta „Društveni centar Drenova“ .
Ciljevi radionice bili su:
- Predstaviti ciklus menadžmenta volonterskog programa te njegove glavne faze
- Predstaviti planiranje uključivanja volontera u rad organizacije i naglasiti ulogu i važnost koordinatora volontera u tom procesu
- Upoznati sudionike s elementima opisa volonterske pozicije i njegovom izradom
- Upoznati sudionike sa zakonodavstvom Hrvatske u području volonterstva
- Upoznati sudionike s različitim metodama pronalaženja i odabira volontera
- Upoznati sudionike s koncepcijom i značajem orijentacije i edukacije/pripreme volontera
- Definirati proces supervizije volontera, pojasniti uloge i odgovornosti u organizaciji te pojasniti uloge koordinatora volontera i supervizora
- Ukazati sudionicima na važnost vrednovanja doprinosa volontera
- Predstaviti osnovne elemente i tehnike evaluacije rada volontera i volonterskog programa te unaprijediti vještine provedbe evaluacije
- Predstaviti svrhu Standarda kvalitete volonterskih programa za organizatore volontiranja.
Radionicu su vodile Tamara Fabac i Marta Hauser.
Nositelj projekta „Društveni centar Drenova“ i vodeći partner je Udruga Bez granica, a partneri na projektu su, uz SMART, Udruga za očuvanje i promicanje drenjule Dren Rijeka i Grad Rijeka. Projekt sufinancira Europska unija iz Europskog socijalnog fonda i Ured za udruge Vlade Republike Hrvatske.