U srijedu i četvrtak, 17. i 18. rujna 2025., od 10:00 do 13:00 sati, na cloud platformi Zoom održat će se radionica pod nazivom “Uvod u upravljanje volonterskim programom”.
Cilj ove radionice je upoznati sudionike s ključnim koracima u pripremi volonterskog programa u njihovoj organizaciji u skladu s ciklusom upravljanja volonterskim programom i njegovim uključivanjem u organizacijski menadžment. Sudionicima će biti prezentiran zakonski okvir u Hrvatskoj vezan uz uključivanje volontera te sva potrebna dokumentacija koja je potreba za uspješno upravljanje volonterskim programom (opis volonterske pozicije, Ugovor o volontiranju i druga obavezna dokumentacija). Sudionici će biti upoznati s primjerima dobre prakse u ovome području te će dobiti primjere spomenute i druge dokumentacije kako bi uspješno uspostavili i upravljali volonterskim programom svoje organizacije.
VAŽNO: Mole se zainteresirani/e da se na radionicu prijave samo ako na istoj mogu sudjelovati za cijelo vrijeme njezina trajanja te samo ako mogu osigurati opremu potrebnu za aktivno i nesmetano sudjelovanje na radionici i neposrednu usmenu komunikaciju s voditeljima i drugim sudionicima/ama radionice (funkcionalne slušalice i mikrofon ili zvučnici i slično). Sve/i prijavljene/i po isteku roka za prijavu na radionicu elektronskom poštom će dobiti poveznicu za pristupanje radionici.
Rok za prijavu na radionicu je u petak, 12. 09., do 12:00 sati. Prijavu je moguće izvršiti na mrežnoj stranici Financijske podrške: https://www.financijskepodrske.hr/events/prijava?rad=256 .
Radionicu će voditi Marta Hauser.
Radionica se provodi u sklopu Programa regionalnog razvoja civilnoga društva u Republici Hrvatskoj. Provedbu programa financira Nacionalna zaklada za razvoj civilnoga društva.